Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 10 lutego 2014

Odsłony na wiosnę.


Odbiegając od tematyki koszy.
Na odprężenie i na zaklinanie wiosny, na szybkie jej przyjście, wracam do bransoletek rzemykowych.
Tu królują pastele i kolory mocne a ich połączenia tworzą zgrane duety. A zawieszki, ech! czasem trudno się zdecydować, która ładniejsza.

Niestety bransolety dotychczas tak szybko trafiały do Klientek, że nigdy nie zdążyłam zrobić im zdjęć.
Tym razem mam!!!

W tej wersji u mnie dominują sowy.




 

Moja ulubiona też ( o dziwo!) nie doczekała się zdjęcia: to połączenie szarości i łososia.
Uwielbiam ją.
Idealny dodatek, a gdy zaczniemy zrzucać zimowe kurtki i płaszcze, będzie jak znalazł.
Mały, modny drobiazg i cieszy.
:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad.