Szukaj na tym blogu

środa, 8 maja 2013

Mysterious Glow -a diabeł tkwi w szczegółach

 
Dzieje się, oj dzieje. 
Ciekawie ale pracowicie i jak zwykle mało czasu. Co z tym czasem jest? Ktoś ma radę?
Już jak ognia unikam wszelakich form aktywności w sieci i tylko niezbędne minimum  - bo może tu tkwi diabeł:-)
Rozpoczętych kilka projektów a każdy to moje wejście na wyższy poziom beadingu. I chcę więcej i więcej! I like it! - jak klikają na F...
Najnowsza praca to moja propozycja dla kochających elegancję: klasyczna czerń z odrobiną blasku z toho cube rainbow metallic, a do tego fantazyjne zapięcie.
Długo szukałam odpowiedniego zapięcia- musiało mieć w sobie to coś - wybrałam toggle w kształcie wielkiego liścia.
I chyba wreszcie ma!
Tak myślę.



 

1 komentarz:

Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad.