Szukaj na tym blogu

środa, 28 listopada 2012

skrzynia pirata. z flagą.

Skrzynia pirata - w nowej wersji.
Stylowa, pojemna skrzynia na zabawki dziecka, bejcowana (mieszanka różnych odcieni bejc), z przebłyskami złota, wielkrokrotnie lakierowana (lakier wodny, nietoksyczny, bezpieczny dla dzieci), elementy dekoracyjne na wieku są wg. mojego projektu.
 

 


 
Jeśli ktoś jest zainteresowany posiadaniem takiej skrzyni - dostępna jest na aukcji.
Ta konkretna skrzynia nie ma jeszcze swego właściciela.
 
Niestety przykre dla mnie jest to, iż są osoby, które nie wstydzą się i próbują kopiować poprzednie wersje skrzyń lub poszukują osób, które się tego podejmą...
Proszę - Uszanuj mój pomysł i moją kilkunastogodzinną pracę nad dopracowywaniem szczegółów - KOPIUJESZ - KRADNIESZ!

1 komentarz:

  1. Cudowna skrzynia. Jak mój, na razie 2 tygodniowy chrześniak dorośnie to mu taką sprawię oczywiście u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad.