Szukaj na tym blogu

piątek, 16 listopada 2012

Kolczyki #3 Esmeralda.

Kolczyki wyjściowe wręcz balowe: przepych złota, szmaragdu z odrobiną ecri. Nazwa Esmeralda (nie wiem dlaczego) tak mi do nich pasuje, że już pozostała.  Dla mnie są niesamowite i mam nadzieję, że znajdą nową właścicielkę już na Świątecznym Kiermaszu, który jest już za... tydzień!
Miałam na dziś ambitny plan: zrobić zdjęcia całej kolekcji kolczyków, które przygotowałam, ale (klops!) aparat odmówił posłuszeństwa. Dziś już nie zdążę:-(
Na szybko wyszła tylko Esmeralda:-)


Pozostałe zdjęcia w najbliższym czasie a na razie przygotowania do Kiermaszu trwają... będzie dużo nowości z biżuterii, baławanki, bombki i zachwycające dekoracje świąteczne, skrzyneczki, chusteczniki i wiele innych.
Zapraszam wszystkich :-)
 

4 komentarze:

  1. Esmeralda jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowne te kolczyki.
    Gdzie udajesz się na kiermasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki przecudne, misterna robota. Gdzie udajesz się na kiermasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiermasz jest w Warszawie NOWY FORT SOKOLNICKIEGO:-)
      Pierwsza taka impreza: Świąteczny Kiermasz Artystów i Projekatantów.
      Mam nadzieję, ze dam radę na czas z wykończeniem, jeszcze w rozsypce jestem:-(

      Usuń

Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad.