Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 17 września 2012

Małe i duże radości.

 
Postanowiłam podzielić się z Wami moją małą radością.

Bransoleta sutaszowa, którą prezentowałam wcześniej,
czyli dokładnie ta obok, spotkała się z pozytywnym
przyjęciem, a niektórzy chcieli ją mieć dla siebie
(niestety za późno, ale pocieszam - następna wkrótce).
Przyjemnie mi się ją tworzyło, sama z niecierpliwością czekałam na końcowy efekt i na chwilę, gdy będę mogła ją nałożyć, zaś Mąż z zainteresowaniem podglądał przebieg pracy (oczywiście gdy nie spał:-)).


Ogromną satyfakcję sprawiło mi, iż moja bransoleta sutaszowa znalazła się w Galerii Prac w BEADING.PL 
 
 Nie mam jeszcze doskonałej techniki, uczę się na swoich błędach ale świadomość, że moja bransoleta znalazła się wśród wielu tak przepięknych prac zdolnych artystek jest dla mnie wyróżnieniem i motywuje do dążenia do perfekcji.
Jest to bardzo, bardzo miłe uczucie:-). Dziękuję za wszystkie sympatyczne komentarze na tym blogu jak i na fejsie.

P.S. Pozdrowienia dla Evulsianki. Tworzysz piękne prace, zaś sospesso w Twoich rękach to prawdziwe mistrzostwo tej techniki.
Zapraszam do odwiedzania Jej bloga: http://evulsianka.blogspot.com/.

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję ci za tak miłe i ciepłe słowa.Pozytywna opinia napędza do dalszego tworzenia.
    Twoje ręce również tworzą cuda i bardzo chętnie tu zaglądam. Powiem więcej... czerpię z ciebie jak z księgi pomysłów :) Pozdrawiam cieplutko. Twoja wierna fanka.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, ja też zaglądam i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad.