Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 27 lutego 2012

Dwa kolory - pierwszy krok do metamorfozy?

Kolory - co może już niektórzy spostrzegli - wołają z witryn sklepowych, kuszą na ekpozycjach i stylizacjach manekinów o idealnych wymiarach :-(, wołają do nas z wieszaków sklepowych, nadając wiosenny trend naszym szafom.
O sobie powiem, że nie nadążam za modą, nie biegam po galeriach w poszukiwaniu wszystkich nowości, wręcz nie lubię tzw. shoppingu (strata mojego cennego czasu...). Nie jestem trendy? Może, ale gustuję w oryginalnej biżuterii, lubię kolory i ciekawe zestawienia, choć sama dotychczas używałam ich z umiarem. Jednak przyznam, nabrałam chęci na zmiany i wiosenną metamorfozę (tylko jak zrzucić te naprogramowe kilogramyyy???). Na początek zaczęłam produkować dodatki do mojego nowege image-u, a w przyszłym tygodniu biegnę na zakupy.
Podobają mi się ciekawe zestawienia kolorystyczne - np. takie jak to:
Zapowiadana broszka - zostaje w mojej szafie:-)



"Przepis" na naszyjnik z dzianiny znalazłam na jakimś forum, a sama wymyśliłam połączenie z drewnianymi kulkami.

P.S. Recykling też jest trendy, po sklepach biegać nie muszę i mój portfel nie cierpi:-)

2 komentarze:

  1. Cudowny naszyjnik! Zainspirowalas tmnie tylko nie wiem jak zrobic takie sznurki.Moze mi podpowiesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Evulsianko, dziekuję:-)
    A podpowiedź wysłałam na maila.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad.