Szukaj na tym blogu

niedziela, 8 stycznia 2012

Misja specjalna - skrzynka black & white

Przed Świętami jeszcze dostałam zadanie wykonania specjalnej skrzynki, która musiała spełniać poniższe wymagania:
po pierwsze: prezent dla mężczyzny czyt. hobbysta samochodów i kierowca rajdowy
po drugie: minimum zdobień i koniecznie w kolorach black & white
po trzecie: z motywem ukochanego samochodu

Inspiracją stały się dla mnie rajdy samochodowe a dokładnie wykorzystałam wzór flagi mety. Moja "szachownica" pod kątem jest trówymiarowa a w dotyku wypukła. Każdy malutki kwadracik został odzielnie przeze mnie wykonany. Praca wymusiła na mnie ćwiczenie cierpliwości i precyzji (ojoj!), ale dla takiego efektu końcowego było warto!!!

Zdjęcia niestety zostały zrobione szybko i przy fatalnym świetle a do tego z tłem roboczym: załuję, że nie mam lepszych... Ale lepszy rydz....



2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję swojej żonie Karolinie za wspaniały pomysł i prezent (pudełko na dokumenty z wizerunkiem mojego auta rajdowego na trasie OS`). A Tobie Bogusiu za profesjonalne podejście do tematu i w pełni fachowe wykonanie. "Pełen Szacun". Z pewnością zamówię u Ciebie kolejny gadżet. Reklama idzie w świat. Serdecznie polecam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalny prezent dla mężczyzny. Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad.