Szukaj w tym blogu

Ładowanie...

czwartek, 15 września 2011

Skrzynia Pirata II

Skrzynia pirata już była -  jedna - i... wzbudziła zachwyt otoczenia a przede wszystkim młodego, dumnego właściciela i zazdrość wszystkich chłopców z klasy (i krzyki: też taką chciałbym! ale fajowa! skąd masz?). 
A poniżej najnowsze wydanie Skrzyni Pirata numer II.  Czacha i napisy - w stylizacji Piratów z Karaibów - umieszczone na warstwie starego papieru:


Czacha i napisy są według projektu Pani Agnieszki, dla której wykonałam skrzynię.

 Niełatwe zadanie było przede mną: oryginalne litery ginęły mi na ciemnym tle, więc musiałam znaleźć na to sposób i wymyśliłam: zrobię napisy na starym papierze! Aby zrealizować ambitny pomysł i uzyskać taki końcowy efekt - jak na zdjęciach  - koniecznie musiałam zagłębić podstawy sztuki postarzania papieru (oj, i znowu coś nowego w moim KNOW HOW:-)


Złoto, przetarcia, wycinki ze starych map: 


W środku skrzyni migawki zdjęciowe starych map i statków: może na którejś z map jest zaznaczona droga do skarbów? Kto wie?


Skrzynia Małego Pirata nr. II


A poniżej w kilka zdjęć Skrzyni Pirata numer I:


4 komentarze:

  1. proszę o kontakt w sprawie skrzyni justyna@iso.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę wdzięczna za kontakt, również w sprawie skrzyni pirata kala_s@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę bardzo, szczegóły są w mailu.
    Pozdrawiam, B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    Jestem zainteresowana skrzynią pirata, proszę o kontakt ewaciesla@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad.