Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Radosne, optymistyczne decu

Pogoda za oknem nie nastraja optymistycznie, skończył mi się urlop, co również nie jest powodem do skakania z radości, ale nie o tym miałam dziś pisać (...) 
Podstawa to właściwe nastawienie - więc z zapałem i energią wróciłam do pracy z decoupage. Powstało kilka całkiem fajnych, kolorowych prac, kilka jeszcze się wykańcza:-), a jedno czeka, aż "trafi mnie inspiracja lub nagłe olśnienie"- (w przypadku, jednej zamówionej toaletki dla małej dziewczynki - nie mam ani natchnienia ani serca do pracy z wybranym motywem - może trzeba go zmienić ?? !!).
Efekty moich starań poniżej: kwiatowe świeczniki do kompletu z chustecznikiem z ważkami, obrazki z kwiatami w 3D a także kilka zdjęć, które poprawiają mi humor, a może Wam też wydadzą się zabawne i sprawią, że na twarzy pojawi się uśmiech:-).

świeczniki wiosenno-letnie (kolejno odlicz!)

"wszyscy w komplecie"


Obrazki "Pory roku" - kwiaty są wykonane z użyciem pasty strukturalnej, pokryte delikatnie mieniącym się brokatem, dającym efekt szronu lub refleksów promyków słońca ( niestety na zdjęciach tego nie widać).

 Wiosna

Lato

Jesień

Zima

A na deserek - co udało mi się znaleźć i uchwycić w obiektywie:

Krzesło, w którym wyrosły kwiaty (pomysł Teściowej)

Kot Zdziwiony, który miał wielkie oczy

 Kot Telewizyjny, który lubi Klosa

Kot Kontrolny, który sprawdza czy Pani puszkę kupiła

Pozdrawiam z nadzieją, że kiedyś wreszcie zaświeci nam słońce...

5 komentarzy:

  1. Piękne wszystko :) Kociak milusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Evulsianko za Twoje wszystkie miłe i bardzo przychylne komentarze. Cieszy mnie, że moje prace otrzymały uznanie w oczach uzdolnionej Decoupażystki - a jak wiadomo takie miłe komentarze motywują bardzo:-)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i obiecuję odwiedzać Cię na Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo optymistyczny i energetyczny kwiatowy komplecik, śliczne obrazki 3D ale pozwól że pozachwycam się pomysłem Teściowej! Świetny pomysł, super dobrane kwiatuszki do tego krzesełka, no pieknie i już!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo. A krzesłkiem też jestem zachwycona - nietypowe rozwiązanie i świetna kompozycja. Kto by pomyślał...niby banalne a takie urokliwe:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. sympatyczne obrazki, a pomysł z krzesłem odgapię kiedyś jak nic :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad.