Szukaj na tym blogu

czwartek, 9 czerwca 2011

Kto będzie pilnował kluczy?

Nie tak dawno otrzymałam pewne zamówienie na skrzynkę na klucze (każdemu z nas zdarza się je gubić, więc pomysł jak najbardziej trafiony). Dla potrzeb zamówienia musiałam stać się dekoratorem wnętrz - co prawda każdy z nas urządzając własne lub nie-własne M staje się nim - ale tym razem musiałam troche pogłówkować, gdyż skrzynka - jak się okazało - to był zaledwie początek...
  1. Zamówienie: skrzynka na klucze.
  2. Wymagania: dopasowana do wnętrza w odcieniach beżu, pomarańczu i brązu (konieczny rekonesans w terenie: rzucić okiem na wnętrze, zrobić kilka zdjęć)
  3. Produkt: trafiony w gusta właścicieli małego M (szczegóły: wybrać kształt skrzynki i znaleźć pomysł na motyw na drzwiczkach, dobrać kolory i odcienie)
  4. Cel:  :-)
  5. I do roboty!
Efekty mojej pracy poniżej:

Ujęcie z zewnątrz:

Wygląd skrzynki w środku:


Kontynując motyw przyrody - widoki na balkonie ujęcie pierwsze (moje zabawy w ogrodniczkę):


ciąg dalszy nastąpi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad.